Головна » Презентації » Психологія прзентації

Презентація на тему - Управління мас-медійними комунікаціями

Презентація на тему - Управління мас-медійними комунікаціями скачати

Скачати повну версію

Параметри ефективності ЗМІ. Параметри ефективності реклами в ЗМІ. Критерії , яким повинна відповідати реклама. Основні якісні критерії ефективного рекламного повідомлення. Інформаційна та соціально-психологічна концепції . Методи дослідження впливу інформаційного та рекламного тексту. Читаність рекламних оголошень на різних сторінках друкованого ЗМІ. Метод фокус- груп . Карта сприйняття. Соціально- психологічні параметри реципієнта. Сприйняття і розуміння . Мотивація , піраміда Маслоу . Психологічні функції масової комунікації . Таблиці читаності статей і реклами залежно про статі і віку. Карта жіночого самосприйняття . Особиста психологія . Вплив групи . Стереотипи і чинники сприйняття . Включеність сприйняття в соціальні ритуали. Текстові чинники і труднощі тексту. Ситуативні чинники . Сучасні психологічні особливості сприйняття і розуміння комунікаційних послань . Рекомендації щодо створення ефективних рекламних текстів для російських споживачів . Методи використання психотехнологій .
Пряме посилання
Переглядів: 320 | Завантажень: 67

Схоже з Психологія прзентації

Презентація на тему - Знайомст...
Презентація на тему - НАЗВИ МІ...
Відповіді на завдання підручни...
Шпаргалка з економіки на тему ...
ГДЗ Українська мова 9 клас, О....
Твір на тему: Пам'ятки США

Microsoft PowerPoint - проста і в той же час багатофункціональна програма для складання мультимедійних презентацій і слайд шоу. Але ця простота і є тим що вабить мільйони людей, з нею можливо створити класну презентацію у декілька кліків. Найновіші з яких в тому числі і Презентація на тему - Управління мас-медійними комунікаціями ви можете скачати безкотовно на нашому шкільному довіднику без реєстрації.