Головна » Презентації » Психологія прзентації

Презентація на тему - Управління мас-медійними комунікаціями

Презентація на тему - Управління мас-медійними комунікаціями скачати

Скачати повну версію

Параметри ефективності ЗМІ. Параметри ефективності реклами в ЗМІ. Критерії , яким повинна відповідати реклама. Основні якісні критерії ефективного рекламного повідомлення. Інформаційна та соціально-психологічна концепції . Методи дослідження впливу інформаційного та рекламного тексту. Читаність рекламних оголошень на різних сторінках друкованого ЗМІ. Метод фокус- груп . Карта сприйняття. Соціально- психологічні параметри реципієнта. Сприйняття і розуміння . Мотивація , піраміда Маслоу . Психологічні функції масової комунікації . Таблиці читаності статей і реклами залежно про статі і віку. Карта жіночого самосприйняття . Особиста психологія . Вплив групи . Стереотипи і чинники сприйняття . Включеність сприйняття в соціальні ритуали. Текстові чинники і труднощі тексту. Ситуативні чинники . Сучасні психологічні особливості сприйняття і розуміння комунікаційних послань . Рекомендації щодо створення ефективних рекламних текстів для російських споживачів . Методи використання психотехнологій .
Переглядів: 289 | Завантажень: 60

Схоже з Психологія прзентації

Презентація на тему - чадний г...
Твори 9 клас
Презентація на тему - ГОНКОНГ
Презентація на тему: КАТЮША (K...
Презентація на тему - Типізова...
Математика Г. П. Бевз, В. Г. Б...

Microsoft PowerPoint - проста і в той же час багатофункціональна програма для складання мультимедійних презентацій і слайд шоу. Але ця простота і є тим що вабить мільйони людей, з нею можливо створити класну презентацію у декілька кліків. Найновіші з яких в тому числі і Презентація на тему - Управління мас-медійними комунікаціями ви можете скачати безкотовно на нашому шкільному довіднику без реєстрації.