Головна » Презентації » Психологія прзентації

Презентація - Нові можливості для управління портфелем брендів

Презентація - Нові можливості для управління портфелем брендів скачати

Скачати повну версію

Питання та Завдання, з якими звертаються рекламодавці . Моделі психології споживання: теорія і практика . Сегментація ринку за психологічним типам : Афродіта , Арес , Зевс , Аполлон , Деметра , Гера. Фотосети для опису особистості в цілому. Фотосети для опису емоцій - задоволеність / почуття. Приклад колажу : впевнений в собі , домінуючий ; безтурботний , живий . Які емоційні потреби впливають на ринок? Важливі результати - розмір сегментів і поведінку. Потреби " активних " жінок. Потреби "відданих " жінок. Позиціонування марок. Імідж марки Eta . Чи задовольнять марки потреби сегментів ? Чи каннібалізація між марками ? Перепозиціювання для задоволення потреб . Незадоволені потреби . Стратегія управління марками.
Пряме посилання
Переглядів: 237 | Завантажень: 131

Схоже з Психологія прзентації

Шпаргалка з економіки на тему ...
Презентація на тему - ANIMAL’S...
Презентація на тему Видатні хі...
Презентація на тему: фактори в...
Гдз - Відповіді на запитання т...
Презентація на тему - Наслідки...

Microsoft PowerPoint - проста і в той же час багатофункціональна програма для складання мультимедійних презентацій і слайд шоу. Але ця простота і є тим що вабить мільйони людей, з нею можливо створити класну презентацію у декілька кліків. Найновіші з яких в тому числі і Презентація - Нові можливості для управління портфелем брендів ви можете скачати безкотовно на нашому шкільному довіднику без реєстрації.