Головна » Презентації » Психологія прзентації

Презентація - Нові можливості для управління портфелем брендів

Презентація - Нові можливості для управління портфелем брендів скачати

Скачати повну версію

Питання та Завдання, з якими звертаються рекламодавці . Моделі психології споживання: теорія і практика . Сегментація ринку за психологічним типам : Афродіта , Арес , Зевс , Аполлон , Деметра , Гера. Фотосети для опису особистості в цілому. Фотосети для опису емоцій - задоволеність / почуття. Приклад колажу : впевнений в собі , домінуючий ; безтурботний , живий . Які емоційні потреби впливають на ринок? Важливі результати - розмір сегментів і поведінку. Потреби " активних " жінок. Потреби "відданих " жінок. Позиціонування марок. Імідж марки Eta . Чи задовольнять марки потреби сегментів ? Чи каннібалізація між марками ? Перепозиціювання для задоволення потреб . Незадоволені потреби . Стратегія управління марками.
Пряме посилання
Переглядів: 247 | Завантажень: 133

Схоже з Психологія прзентації

Презентація на тему - Теорія й...
Презентація на тему - My schoo...
Англійська мова О. Д. Карпюк 5...
Рідна мова М. І. Пентилюк, І. ...
Презентація з Української Літе...
Презентація на тему - Mass Med...

Microsoft PowerPoint - проста і в той же час багатофункціональна програма для складання мультимедійних презентацій і слайд шоу. Але ця простота і є тим що вабить мільйони людей, з нею можливо створити класну презентацію у декілька кліків. Найновіші з яких в тому числі і Презентація - Нові можливості для управління портфелем брендів ви можете скачати безкотовно на нашому шкільному довіднику без реєстрації.